BTA Klientu darījumu centru darbība no 21.oktobra līdz 15.novembrim
BTA Klientu darījumu centru darbība no 21.oktobra līdz 15.novembrim
BTA Klientu darījumu centri pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē; aicinām izmantot digitālos risinājumus!
Rūpējoties par darbinieku un klientu veselību, sākot no ceturtdienas, 21.oktobra, līdz 15.novembrim BTA pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē mūsu Klientu darījumu centros, taču tupinām sniegt pakalpojumus attālināti.
Aicinām izmantot BTA plašās iespējas un sazināties ar apdrošināšanas speciālistiem:
- Ja vēlies uzzināt kādu papildu informāciju par BTA pakalpojumiem vai iegādāties kādu konkrētu produktu, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienesta darbiniekiem 24 stundas diennaktī (plašāk šeit):
- pa diennakts tālruni 26121212,
- rakstot e-pastu uz bta@bta.lv,
- WhatsApp vai Viber lietotnēs (pirms tam pievienojot mūsu tālruņa numuru +372 82720707 (WhatsApp) vai +371 26121212 (Viber) saviem kontaktiem telefonā,
- Skype skype (bta_latvija)
- sociālajos tīklos Twitter, Facebook, Draugiem.lv,
- izmantojot čata logu BTA tīmekļa vietnē,
- vai piesakot BTA tīmekļa vietnē atzvana iespēju.
Tāpat Tev ir iespēja sazināties ar sev tuvākā Klientu darījumu centra speciālistu pa telefonu vai e-pastu (kontaktinformācija šeit).
Sazinies telefoniski vai elektroniski ar savu BTA darījumu partneri, izmantojot viņa kontaktinformāciju, kas minēta e-pastā.
Veselības atlīdzības iespējams ātri un ērti pieteikt izmantojot BTA lietotni.
Atlīdzību izskatīšanas process turpinās tāpat kā līdz šim. Atvainojamies klientiem, ja kādu no pieteikto atlīdzības lietu izskatīšana notiek nedaudz ilgāk. Ceram uz ikviena sapratni šajā situācijā.
Ar cieņu,
Tavs BTA