Ierosinājumi un pretenzijas

BTA arvien cenšas uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un piedāvātos pakalpojumus. Tavs viedoklis palīdz mūsu uzņēmumam pilnveidoties, tādēļ esam pateicīgi par Tavu atsaucību.

Ja nevēlies norādīt savu vārdu un nevēlies saņemt atbildi, savu ziņojumu vari nosūtīt arī ANONĪMI!

Ierosinājumus un pretenzijas vari iesniegt:

Mutiski
Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 vai apmeklējot jebkuru BTA Klientu apkalpošanas centru;

Rakstiski

  • aizpildot zemāk redzamo formu mūsu mājaslapā;

  • nosūtot informāciju uz e-pastu veselibas.atlidzibas@bta.lv vai bta@bta.lv;

  • nosūtot informāciju pa faksu 67025190;

  • pa pastu, nosūtot vēstuli uz adresi: K.Valdemāra iela 63, Rīga, LV-1010.

Tavu ziņojumu mēs izskatīsim iespējami ātri un sniegsim atbildi 14 dienu laikā.
Ja atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, Tev tiks paziņots cits atbildes sniegšanas termiņš, bet tas būs ne vairāk kā 30 dienas.

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude: