Ierosinājumi un pretenzijas

Ierosinājumi
BTA arvien cenšas uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un piedāvātos pakalpojumus. Tavs viedoklis palīdz mūsu uzņēmumam pilnveidoties, tādēļ esam pateicīgi par Tavu atsaucību. Ja vēlies atstāt savus ierosinājumus mūsu pakalpojumu uzlabošanai, piedāvājam izmantot zemāk redzamo formu.

Pretenzijas
Ja mūsu sadarbībā ir radušās kādas nesaskaņas un Tu vēlies izteikt BTA savas pretenzijas saistībā ar mūsu sniegtajiem apdrošināšanas pakalpojumiem, piedāvājam izmantot kādu no šādiem komunikācijas ceļiem:

  • vari aizpildīt zemāk redzamo pretenziju formu (izvēloties kategoriju “pretenzijas”)
  • nosūtīt informāciju uz e-pastu bta@bta.lv
  • nosūtīt vēstuli pa pastu uz adresi: Sporta iela 11, Rīga, LV-1013
  • iesniegt rakstisku pretenziju personīgi jebkurā BTA struktūrvienībā
  • zvanīt uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12

Tavu pretenziju mēs izskatīsim iespējami ātri un sniegsim atbildi 20 dienu laikā. Ja atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, tas Tev tiks paziņots.

Šeit vari iepazīties ar pilnu Pretenziju iesniegšanas un izskatīšanas kārtību.

Šeit vari iepazīties ar Pretenziju iesniegšanas un izskatīšanas kārtību par apdrošināšanas aģenta vai apdrošināšanas papildpakalpojuma starpnieka darbību.​

Trauksmes celšana
Ja Tavā rīcībā ir informācija par mūsu pārkāpumiem, kas var apdraudēt sabiedrības intereses, aicinām mums ziņot rakstot uz e-pastu: whistleblowing@bta.lv

 

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude: