Velopolise

Aizpildi pieteikuma formu, un mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu un reģistrētu apdrošināšanas gadījumu!

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude:


Atlīdzības pieteikšanas veidi

Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.

  1. Aizpildot augstāk redzamo pieteikuma formu BTA mājaslapā.Saņemot pieteikumu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu, reģistrēsim apdrošināšanas gadījumu un informēsim Tevi par atlīdzību lietas tālāko izskatīšanas gaitu. Ja pieteikuma formai pievienosi aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, telefonsarunas laikā precizēsim tikai neskaidros jautājumus. 
  2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.
  3. Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu "Pieteikt Atzvanu" un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.
  4. Nosūtot informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv. E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, no citas personas rakstiski saņemto pretenziju un zaudējumus apliecinošo dokumentu kopijas, ja tādas  ir, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.
  5. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
  6. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.

Ko darīt, ja noticis nelaimes gadījums?

Notiekot negadījumam, veic šādas darbības:

  1. lai veiktu glābšanas darbus, kā arī fiksētu negadījuma apstākļus un iemeslu, nekavējoties sazinies ar atbilstošo glābšanas dienestu vai institūciju:
    • ja esi cietis pats vai cits cilvēks, nekavējoties vērsies pēc medicīniskās palīdzības, nepieciešamības gadījumā izsaucot Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03;
    • ja esi konstatējis velosipēda zādzību, nekavējoties ziņo policijai pa tālruņiem 110 vai 02;
    • ja Tavas rīcības rezultātā cietis cits cilvēks vai bojāta citai personai piederoša manta, piefiksē personas datus;
  2. saņemot medicīnisko palīdzību, saglabā dokumentu, kas apstiprina nelaimes gadījuma faktu un sekas, piemēram, ārsta izziņu, kurā norādīta diagnoze jeb traumas detalizēts, medicīnisks apraksts, kā arī saglabā veikto maksājumu apliecinošos dokumentus (piemēram, kases čekus, maksājumu kvītis, kurās norādīts Tavs vārds, uzvārds, personas kods un saņemtā pakalpojuma nosaukums) par saņemto medicīnisko palīdzību;
  3. tiklīdz iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu par negadījumu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai, kā arī lai pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Izmanto BTA mobilo lietotni!
Izmantojot BTA mobilo lietotni savā viedtālrunī, mūsu kontakti Tev vienmēr būs pa rokai. Negadījuma brīdī ar mūsu lietotnes palīdzību vari sazināties gan ar glābšanas dienestiem, gan arī ar mums, lai mēs Tevi informētu par tālākām darbībām. Izmantojot BTA mobilo lietotni savā viedtālrunī, vari ērtā veidā nosūtīt mums fotogrāfijas no negadījuma vietas, ja mūsu speciālists tās lūgs nosūtīt.

Veidlapas un paraugi

Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.

  Veidlapa Paraugs
Nelaimes gadījumu apdrošināšanas atlīdzības pieteikums
Privātīpašuma apdrošināšanas atlīdzības pieteikums
(velosipēda bojājuma vai zādzības gadījumā)
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas atlīdzības pieteikums – paziņojums
(ja nodarīts kaitējums citas personas veselībai vai bojājums citai personai piederošai mantai)