KASKO

KASKO, KASKO Bedres, Motociklu KASKO.

Izvēloties apdrošināšanas atlīdzību saņemt transportlīdzekļa remontdarbu veidā, piedāvājam klientam izvēlēties sev ērtāk pieejamo autoservisu: 

Sadarbības autoservisi
 

Aizpildi pieteikuma formu, un mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu un reģistrētu apdrošināšanas gadījumu!

Pieteikt atlīdzību:

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude:


Atlīdzības pieteikšanas veidi

Ja Tev ir BTA KASKO, Ekonomiskā KASKO vai KASKO Bedres polise un noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem:

1. Aizpildot augstāk redzamo pieteikuma formu BTA mājaslapā.

Saņemot pieteikumu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu, reģistrēsim apdrošināšanas gadījumu un informēsim Tevi par atlīdzību lietas tālāko izskatīšanas gaitu. Ja pieteikuma formai pievienosi aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu [saite uz veidlapu], telefonsarunas laikā precizēsim tikai neskaidros jautājumus. 

2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.

Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu “Pieteikt zvanu” un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.

3. Izmantojot BTA mobilo lietotni.

4. Nosūtot informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv.
E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, saskaņoto paziņojumu, ja tāds bija aizpildīts pēc ceļu satiksmes negadījuma, fotogrāfijas un citus dokumentus saistībā ar negadījumu,  lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.

5. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.

6. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.

Ātrās atlīdzības

Rūpējoties par klientu ērtībām, nodrošinām maksimāli ātru atlīdzību lietu izskatīšanu un lēmumu pieņemšanu. Ja negadījuma rezultātā Tavam transportlīdzeklim būs radīti nelieli bojājumi, piemēram, plīsis vai saplaisājis vējstikls, lēmumu par atlīdzības izmaksāšanu pieņemsim jau telefona sarunas laikā vai tajā pašā vai nākamajā dienā pēc apdrošināšanas gadījuma pieteikšanas. Telefona sarunas laikā vienojoties par atlīdzības saņemšanu remontdarbu veidā mūsu ieteiktā autoservisā, varēsi uzreiz doties uz autoservisu un veikt nepieciešamos remontdarbus.  Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 un piesakot apdrošināšanas atlīdzību, mēs Tevi informēsim, ja būs nepieciešami kādi papildu dokumenti vai fotogrāfijas.

Šogad ik mēnesi vidēji gandrīz 50% gadījumu, saņemot atlīdzību pieteikumus KASKO lietās, lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu esam pieņēmuši tajā pašā vai nākamajā dienā. 

Sadarbības autoservisi remontdarbu veikšanai

Izvēloties apdrošināšanas atlīdzību saņemt transportlīdzekļa remontdarbu veidā, piedāvājam klientam izvēlēties sev ērtāk pieejamo autoservisu. Izvēloties sadarbības autoservisus, esam veikuši viņu piedāvāto pakalpojumu kvalitātes kontroli, apzinājuši darbu veikšanas termiņus un darbu garantijas iespējas, lai kvalitātes kritēriji atbilstu mūsu stingrajām prasībām, un tādējādi klientam tiktu nodrošināti kvalitatīvi remontdarbu pakalpojumi. Autoservisu remontdarbu kvalitāti turpinām kontrolēt regulāri un, izmantojot BTA mobilo lietotni, arī Tu vari sniegt savu vērtējumu par saņemto remontdarbu kvalitāti!

Ko darīt, ja noticis negadījums?

Ja noticis ceļu satiksmes negadījums, veic šādas darbības:

  1. ja ceļu satiksmes negadījumā cietusi kāda persona,
    • iespēju robežās sniedz pirmo palīdzību cietušajai personai, bet nekavējoties sazinies ar Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03;
    • izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02;
  2. ja ceļu satiksmes negadījumā nav cietusi neviena persona un negadījumā iesaistīti tikai divi transportlīdzekļi un abi transportlīdzekļu vadītāji var vienoties par ceļu satiksmes negadījuma apstākļiem, nav nodarīti bojājumi trešās personas mantai, kā arī transportlīdzekļiem nav radušies tādi bojājumi, kuru dēļ tie nevar vai tiem aizliegts braukt, aizpildi saskaņoto paziņojumu. Vairāk informācijas par saskaņotā paziņojuma aizpildīšanu, kā arī īsu video pamācību atradīsi šeit. Noteikti saglabā aizpildītā saskaņotā paziņojuma eksemplāru, lai to varētu iesniegt mums;
  3. ja ir citi apstākļi, kas neļauj aizpildīt saskaņoto paziņojumu, piemēram, negadījumā iesaistīti trīs transportlīdzekļi, obligāti izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02.
  4. ceļu satiksmes negadījuma apstākļu noskaidrošanai var noderēt arī fotogrāfijas, tāpēc, ja iespējams, nofotografē transportlīdzekļus uzreiz pēc negadījuma, nemainot to atrašanās vietas, kā arī, ja iespējams, piefiksē aculiecinieku kontaktus;
  5. nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu par ceļu satiksmes negadījumu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Ja esi konstatējis transportlīdzekļa zādzību vai citu trešo personu prettiesisku rīcību, piemēram, transportlīdzekļa spoguļu stikliņu zādzību, veic šādas darbības;

  1. obligāti izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02;
  2. nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu par zādzības faktu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Ja gadījusies cita ķibele vai nepieciešama palīdzība uz ceļa, nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu mūs par negadījumu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Veidlapas un paraugi

Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.

  Veidlapa Paraugs
KASKO atlīdzības pieteikums par transportlīdzekļa bojājumiem vai bojāeju
KASKO atlīdzības pieteikums par transportlīdzekļa nolaupīšanu
Iesniegums apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai