Juridisko izdevumu apdrošināšana

Aizpildi pieteikuma formu, un mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu un reģistrētu apdrošināšanas gadījumu!

Pieteikt atlīdzību:​

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude:


Atlīdzības pieteikšanas veidi

Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.

  1. Aizpildot augstāk redzamo pieteikuma formu BTA mājaslapā.Saņemot pieteikumu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu, reģistrēsim apdrošināšanas gadījumu un informēsim Tevi par atlīdzību lietas tālāko izskatīšanas gaitu. Ja pieteikuma formai pievienosi aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, telefonsarunas laikā precizēsim tikai neskaidros jautājumus. 
  2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.
  3. Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu "Pieteikt Atzvanu" un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.
  4. Nosūtot informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv. E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, no citas personas rakstiski saņemto pretenziju un zaudējumus apliecinošo dokumentu kopijas, ja tādas  ir, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.
  5. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
  6. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.

Ko darīt, ja noticis negadījums?

Ja noticis negadījums, veic šādas darbības:

  1. nekavējoties paziņo BTA Klientu atbalsta dienestam, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, par katru notikumu, kas ir izraisījis vai nākotnē varētu izraisīt prasību pret Tevi vai Tavu prasību pret kādu citu personu.
  2. iesniedz BTA visu Tavā rīcībā esošo ar notikumu saistīto informāciju un dokumentus.
  3. sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un apdrošināšanas atlīdzības pieteikšanai.

Izmanto BTA mobilo lietotni!
Izmantojot BTA mobilo lietotni savā viedtālrunī, mūsu kontakti Tev vienmēr būs pa rokai. Negadījuma brīdī ar mūsu lietotnes palīdzību vari sazināties gan ar glābšanas dienestiem, gan arī ar mums, lai mēs Tevi informētu par tālākām darbībām.

Veidlapas un paraugi

Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.

  Veidlapa Paraugs
Juridisko izdevumu apdrošināšanas atlīdzības pieteikums