Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana

Aizpildi pieteikuma formu, un mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu un reģistrētu apdrošināšanas gadījumu!

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude:


Atlīdzības pieteikšanas veidi

Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.

  1. Aizpildot augstāk redzamo pieteikuma formu BTA mājaslapā.Saņemot pieteikumu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu, reģistrēsim apdrošināšanas gadījumu un informēsim Tevi par atlīdzību lietas tālāko izskatīšanas gaitu. Ja pieteikuma formai pievienosi aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, telefonsarunas laikā precizēsim tikai neskaidros jautājumus. 
  2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.
  3. Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu "Pieteikt Atzvanu" un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.
  4. Nosūtot informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv. E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, no citas personas rakstiski saņemto pretenziju un zaudējumus apliecinošo dokumentu kopijas, ja tādas  ir, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.
  5. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
  6. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.

Ko darīt, ja noticis negadījums?

Ja noticis negadījums, veic šādas darbības:

  1. veic glābšanas darbus, lai samazinātu vai novērstu negatīvās sekas;
  2. lai veiktu glābšanas darbus, kā arī fiksētu negadījuma apstākļus un iemeslu, nekavējoties sazinies ar atbilstošo glābšanas dienestu vai institūciju:  
    • ja cietusi persona - ar Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03
    • ja notikusi ugunsnelaime – ar Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu pa tālruņiem 112 vai 01
    • ja notikusi gāzes noplūde – ar Gāzes avārijas dienestu pa tālruņiem 114 vai 04
    • ja pastāv varbūtība, ka negadījumu izraisījusi citu personu rīcība, nekavējoties ziņo policijai pa tālruņiem 110 vai 02
    • ja notikusi šķidruma vai tvaika noplūde, ziņo ēkas apsaimniekotājam, ja tāds ir. 
  3. nekavējoties paziņo BTA Klientu atbalsta dienestam, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, par notikumu, kas varētu būt potenciāls cēlonis citas personas pretenzijas izvirzīšanai par zaudējumiem, kuru atlīdzināšanu paredz Tava apdrošināšanas polise. Sazinies ar BTA arī tajā gadījumā, ja neuzskati sevi par vainīgu zaudējumu nodarīšanā vai cita persona vēl nav iesniegusi pretenziju.
  4. saņemot no citas personas rakstisku pretenziju un nodarītos zaudējumus apstiprinošus dokumentus, ja tādi ir, nekavējoties sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un apdrošināšanas pieteikšanai.

Izmanto BTA mobilo lietotni!
Izmantojot BTA mobilo lietotni savā viedtālrunī, mūsu kontakti Tev vienmēr būs pa rokai. Negadījuma brīdī ar mūsu lietotnes palīdzību vari sazināties gan ar glābšanas dienestiem, gan arī ar mums, lai mēs tevi informētu par tālākām darbībām.

Veidlapas un paraugi

Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.

  Veidlapa Paraugs
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas atlīdzības pieteikums - paziņojums