Ceļojumu apdrošināšana

Ja ceļojuma laikā ir noticis negadījums, kas ir iekļauts Tavā ceļojumu apdrošināšanas polises segumā, aicinām pieteikt atlīdzību ātri un ērti Klientu portālā, pievienojot visus vajadzīgos dokumentus. Portālā Tev ir iespēja arī apskatīt savas ceļojumu apdrošināšanas polises segumu un noteikumus.
 

Pieteikt atlīdzību Portālā

Atlīdzības pieteikšanas veidi

Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.

  1. Dodies uz augstāk norādīto saiti un autorizējies Klientu portālā. Klientu portālā noformē pieteikumu ērti un ātri, norādot visu informāciju par atlīdzības gadījumu un pievienojot nepieciešamos dokumentus.
  2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.
  3. Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu "Pieteikt atzvanu", un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.
  4. Nosūtot informāciju par apdrošināšanas gadījumu uz e-pastu bta@bta.lv. E-pastā īsumā norādi informāciju par apdrošināšanas gadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.
  5. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
  6. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.

Ko darīt, ja noticis negadījums?

Ja noticis negadījums, atrodoties ārvalstīs, veic šādas darbības:

Zvani uz polisē norādītajiem BTA diennakts ceļojumu palīdzības dienestu pa tālruņiem:

  • (+371) 26 12 12 12

Mēs sniegsim operatīvu palīdzību un konsultāciju, kā rīkoties tālāk konkrētajā situācijā.

Pēkšņi saslimstot vai notiekot nelaimes gadījumam kādā no zemāk norādītajām valstīm, vari zvanīt arī mūsu sadarbības partneriem konkrētajā valstī pa tālruņiem:

  • Turcijā* – (+90 242) 310 44 44
  • Ēģiptē* – (+20 122) 104 27 43
  • Grieķijā – (+30) 28970 41 777
  • Bulgārijā – (+359) 529 198 27
  • Taizemē, Indonēzijā, Bali – (+7) 495 989 11 20
  • Ukrainā, Moldovā – (+38 050) 842 03 03
  • Baltkrievijā – (+375) 29 103 64 24
  • Krievijas Federācijā – (+7) 495 989 11 20
  • Spānija (+34) 931 70 22 86

* Atrodoties Turcijā un Ēģiptē, lai izvairītos no iespējamām problēmām, pēc medicīniskās palīdzības jāvēršas tikai mūsu līgumorganizācijās.

  • Zvanot uz norādītajiem tālruņiem, mūsu darbinieki vai sadarbības partneri palīdzēs nokārtot formalitātes, kas saistītas ar medicīnas iestādēm, sniegs rakstisku medicīnas pakalpojumu apmaksas garantiju, lai Tev nav jātērē savi personīgie finanšu līdzekļi, kā arī palīdzēs dažādu citu jautājumu risināšanā.
  • Ja par sniegtajiem medicīniskajiem pakalpojumiem vai kādu citu Ceļojumu apdrošināšanas polisē iekļauto apdrošināšanas aizsardzības gadījumu, Tev bija jānorēķinās ar personīgajiem līdzekļiem, noteikti saglabā maksājumu apliecinošos dokumentus (čekus, stingrās uzskaites kvītis). Tāpat arī noteikti saglabā citus atlīdzību pamatojošus dokumentus – medicīnas iestādes izziņas, aviokompānijas izsniegtu apstiprinājumu par bagāžas aizkavēšanu, bojāšanu vai nozaudēšanu, tiesībaizsardzības iestāžu izdotu dokumentu u.tml. Detalizētu iesniedzamo dokumentu sarakstu atradīsi Ceļojumu apdrošināšanas noteikumos vai savā polisē.
  • Atgriežoties Latvijā, piesaki atlīdzības gadījumu Klientu portālā. Autorizējoties klientu portālā, noformēt atlīdzības pieteikumu ir iespējams ātri un ērti, neizejot no mājas un bez liekiem telefona zvaniem.

 

Veidlapas un paraugi

Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.

  Veidlapa Paraugs
Ceļojumu apdrošināšanas atlīdzības pieteikums par personas veselības stāvokļa pasliktināšanos vai nāvi
Ceļojumu apdrošināšanas atlīdzības pieteikums par negadījumiem, kas nav saistīti ar personas veselības stāvokļa pasliktināšanos vai nāvi