Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē pakalpojumu uzlabošanas, statistikas un mārketinga mērķiem tiek izmantotas sīkdatnes.
Aizverot šo paziņojumu, jūs piekritīsiet minēto sīkdatņu saglabāšanai un turpmākai izmantošanai. Savu piekrišanu jebkurā laikā varat atsaukt, izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Lai uzzinātu vairāk par tīmekļa vietnes privātuma un sīkdatņu lietošanas politiku un sīkdatņu atspējošanu -
spied te.
Aizpildi pieteikuma formu, un mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu un reģistrētu apdrošināšanas gadījumu!
Pieteikt atlīdzību:
Atlīdzības pieteikšanas veidi
Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.
Aizpildot augstāk redzamo pieteikuma formu BTA mājaslapā. Saņemot pieteikumu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu, reģistrēsim apdrošināšanas gadījumu un informēsim Tevi par atlīdzību lietas tālāko izskatīšanas gaitu. Ja pieteikuma formai pievienosi aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, telefonsarunas laikā precizēsim tikai neskaidros jautājumus.
Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.
Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu "Pieteikt atzvanu" un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.
Nosūtot informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv. E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.