OCTA un KASKO atlīdzība
Iesniedz atlīdzības pieteikumu ātri un bez problēmām

Ko darīt, ja noticis ceļu satiksmes negadījums?

1

Ja nepieciešams, izsauc neatliekamo palīdzību zvanot 112. Nofotogrāfē savu trasnportlīdzekli, citus cietušos objektus un ceļa zīmes notikuma vietā.

2

Aizpildi atlīdzības pieteikumu vai zvani mūsu diennakts klientu atbalsta dienestam +371 26 12 12 12, vai ziņo par negadījumu pa e-pastu uz bta@bta.lv

3

Mēs Tev palīdzēsim saprast, kādus dokumentus aizpildīt un, ja nepieciešams, ieteiksim piemērotu partneri bojājumu noteikšana.

4

Sadarbības partneri novērtē transportlīdzekļa bojājumus un nodod nepieciešamos dokumentus apdrošināšanas lēmumu pieņemšanai.

5

Sadarbības partneri parūpējas par Tavu transportlīdzekli. Ja vēlies, remontdarbu laikā Tev tiks nodrošināts maiņas auto.

Iesniedz pieteikumu atlīdzībai

90% mūsu klientu saka, ka ir ļoti apmierināti ar BTA atlīdzību iesniegšanas un izskatīšanas ātrumu un profesionalitāti

Negadījuma apraksts

Sadarbības autoservisi
Pārliecība par kvalitāti
Remonts tiek veikts norādītajos termiņos
Augsts klientu novērtējums

Biežāk uzdotie jautājumi

Ja Tev ir BTA OCTA polise, Zaļā karte vai Robežapdrošināšanas līgums un esi cietis ceļu satiksmes negadījumā cita ceļu satiksmes dalībnieka vainas dēļ, tad, lai pieteiktu apdrošināšanas gadījumu, Tev jāvēršas apdrošināšanas sabiedrībā, kas izsniegusi OCTA polisi ceļu satiksmes negadījumu izraisījušā transportlīdzekļa vadītājam.

Ja esi cietis ceļu satiksmes negadījumā, ko izraisījis transportlīdzekļa vadītājs, kuram bija izsniegta BTA OCTA polise, Zaļā karte vai Robežapdrošināšanas līgums, un Tev ir radušies zaudējumi, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.

Ja Tev ir KASKO vai KASKO Bedres polise un noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem:

1. Aizpildot augstāk redzamo pieteikuma formu BTA mājaslapā

Saņemot pieteikumu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu, reģistrēsim apdrošināšanas gadījumu un informēsim Tevi par atlīdzību lietas tālāko izskatīšanas gaitu. Ja pieteikuma formai pievienosi aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, telefonsarunas laikā precizēsim tikai neskaidros jautājumus. 

2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12

Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu “Pieteikt zvanu” un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.

3. Nosūtot informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv  

E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, saskaņoto paziņojumu, ja tāds bija aizpildīts pēc ceļu satiksmes negadījuma, fotogrāfijas un citus dokumentus saistībā ar negadījumu,  lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.

4. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.

5. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.

Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.

Atlīdzības pieteikums par transportlīdzekļa bojājumiem vai bojāeju 

KASKO atlīdzības pieteikums par transportlīdzekļa nolaupīšanu 

OCTA atlīdzības pieteikums par personai nodarītiem zaudējumiem 

OCTA atlīdzības pieteikums par mantai nodarītiem bojājumiem 

OCTA paskaidrojums par ceļu satiksmes negadījumu  (aizpilda atbildīgā persona, ja tika aizpildīts saskaņotais paziņojums)

Iesniegums atlīdzības saņemšanai par personai nodarītiem zaudējumiem  (cietušai personai)

Iesniegums apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai 

Ja noticis ceļu satiksmes negadījums, veic šādas darbības:

1. ja ceļu satiksmes negadījumā cietusi kāda persona,

iespēju robežās sniedz pirmo palīdzību cietušajai personai, bet nekavējoties sazinies ar Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03;

izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02;

2. ja ceļu satiksmes negadījumā nav cietusi neviena persona un negadījumā iesaistīti tikai divi transportlīdzekļi un abi transportlīdzekļu vadītāji var vienoties par ceļu satiksmes negadījuma apstākļiem, nav nodarīti bojājumi trešās personas mantai, kā arī transportlīdzekļiem nav radušies tādi bojājumi, kuru dēļ tie nevar vai tiem aizliegts braukt, aizpildi saskaņoto paziņojumu. Noteikti saglabā aizpildītā saskaņotā paziņojuma eksemplāru, lai to varētu iesniegt mums;

3. ja ir citi apstākļi, kas neļauj aizpildīt saskaņoto paziņojumu, piemēram, negadījumā iesaistīti trīs transportlīdzekļi, obligāti izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02.

4. ceļu satiksmes negadījuma apstākļu noskaidrošanai var noderēt arī fotogrāfijas, tāpēc, ja iespējams, nofotografē transportlīdzekļus uzreiz pēc negadījuma, nemainot to atrašanās vietas, kā arī, ja iespējams, piefiksē aculiecinieku kontaktus;

5. nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu par ceļu satiksmes negadījumu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Ja esi konstatējis transportlīdzekļa zādzību vai citu trešo personu prettiesisku rīcību, piemēram, transportlīdzekļa spoguļu stikliņu zādzību, veic šādas darbības:

1. obligāti izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02;

2. nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu par zādzības faktu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Ja gadījusies cita ķibele vai nepieciešama palīdzība uz ceļa, nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu mūs par negadījumu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Rūpējoties par klientu ērtībām, nodrošinām maksimāli ātru atlīdzību lietu izskatīšanu un lēmumu pieņemšanu. Ja negadījuma rezultātā Tavam transportlīdzeklim būs radīti nelieli bojājumi, piemēram, plīsis vai saplaisājis vējstikls, lēmumu par atlīdzības izmaksāšanu pieņemsim jau telefona sarunas laikā vai tajā pašā vai nākamajā dienā pēc apdrošināšanas gadījuma pieteikšanas. Telefona sarunas laikā vienojoties par atlīdzības saņemšanu remontdarbu veidā mūsu ieteiktā autoservisā, varēsi uzreiz doties uz autoservisu un veikt nepieciešamos remontdarbus.  Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 un piesakot apdrošināšanas atlīdzību, mēs Tevi informēsim, ja būs nepieciešami kādi papildu dokumenti vai fotogrāfijas.

Šogad ik mēnesi vidēji gandrīz 50% gadījumu, saņemot atlīdzību pieteikumus KASKO lietās, lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu esam pieņēmuši tajā pašā vai nākamajā dienā. 

{{coveredPopup.title}}

{{coveredPopup.description}}

{{item.badge}}
{{item.title}}
{{formattedPrice(item.price)}}
{{item.title}}
{{sparsePrice(price, true)}} €

{{coveredPopup.title}}

{{coveredPopup.descriptionCasco}}

{{coveredPopup.descriptionMtpl}}

Pašrisks KASKO
{{title | translate}} {{value}}
Apdrošinātie riski

Mēs, BTA, atlīdzinām par personas, kura pie mums apdrošinājusi transportlīdzekli, nodarītajiem zaudējumiem ceļu satiksmes negadījumā, trešo personu (citu transportlīdzekļu īpašnieku, velosipēdistu, gājēju) ārstēšanās izdevumus, kā arī trešo personu īpašumam nodarītos zaudējumus.

{{coveredInfoTextMtplWithRoadAssistance}}

{{value | translate}}
{{popup.errorTitle}}

Ļauj mums Tev atgādināt!

{{productReminderMessage}} {{productReminderDate}}.

Piekrītu saņemt īpašos piedāvājumus un informāciju
popup_year_of_driver_license
btar_popup_vehicle_data

{{ fieldsPopupHeading }}

{{ cmsFields.youngestDriver.label }}
btar_age_not_in_range
no_youngest_driver_age_error_message
{{ cmsFields.drivingExperience.label }}
no_driving_experience_error_message
{{ cmsFields.territory.label }}
Lūdzu, norādi teritoriju!
{{ cmsFields.drivingExperienceLessThanThreeYears.label }}
Lūdzu, norādi vadīšanas pieredzi!
btar_please_wait

btar_popup_few_seconds

Augšupielādē transportlīdzekļa fotoattēlus

Attēlu iesniegšana ir vienkārša! Augšupielādē transportlīdzekļa attēlus, lai tiktu garantēts pilns apdrošināšanas segums.