Nekustamā īpašuma apdrošināšanas atlīdzība
Iesniedz atlīdzības pieteikumu ātri un bez problēmām

Ko darīt, ja noticis negadījums?

1

Maksimāli samazini nodarītos bojājumus. Pārliecinies, ka ugunsgrēka, gāzes noplūdes vai vandālisma gadījumos, attiecīgās iestādes ir informētas zvanot 112. Nofotografē notikuma vietu.

2

Aizpildi atlīdzības pieteikumu vai zvani mūsu diennakts klientu atbalsta dienestam +371 26 12 12 12, vai ziņo par negadījumu pa e-pastu uz bta@bta.lv

3

Mēs Tev palīdzēsim saprast, kādus dokumentus aizpildīt apdrošināšanas lēmumu  pieņemšanai. Ja nepieciešams, ieteiksim piemērotu partneri bojājumu noteikšana.

4

Mēs izskatīsim Tavu pieteikumu iespējami ātri un ziņosim Tev par lēmumu.

Iesniegt atlīdzības pieteikumu

90% mūsu klientu saka, ka ir ļoti apmierināti ar BTA atlīdzību iesniegšanas un izskatīšanas ātrumu un profesionalitāti

Negadījuma apraksts

Biežāk uzdotie jautājumi

Ja noticis negadījums, veic šādas darbības:

1. lai veiktu glābšanas darbus, kā arī fiksētu negadījuma apstākļus un iemeslu, nekavējoties sazinies ar atbilstošo glābšanas dienestu vai institūciju:  

- ja cietusi persona - ar Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03

- ja notikusi ugunsnelaime – ar Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu pa tālruņiem 112 vai 01

- ja notikusi gāzes noplūde – ar Gāzes avārijas dienestu pa tālruņiem 114 vai 04

- ja pastāv varbūtība, ka negadījumu izraisījusi citu personu rīcība, nekavējoties ziņo policijai pa tālruņiem 110 vai 02

- ja notikusi šķidruma vai tvaika noplūde, ziņo ēkas apsaimniekotājam, ja tāds ir.

2. iespēju robežās, neapdraudot sevi, centies darīt visu iespējamo, lai glābtu īpašumu un novērstu turpmākos bojājumus;

3. iespēju robežās pēc glābšanas darbu veikšanas centies saglabāt notikuma vietu neskartu, saglabājot bojātā apdrošināšanas objekta atliekas;

4. pēc iespējas ātrāk sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai, kā arī lai pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.

Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.

1. Autorizējies BTA Klientu portālā.

Klientu portālā noformē pieteikumu ērti un ātri, norādot visu informāciju par atlīdzības gadījumu un pievienojot nepieciešamos dokumentus.

2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.

Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu “Pieteikt zvanu” un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.

3. Nosūtot informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv.

E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.

4. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.

5. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.

Rūpējoties par klientu ērtībām, nodrošinām maksimāli ātru atlīdzību lietu izskatīšanu un lēmumu pieņemšanu. Ja negadījuma rezultātā Tavam nekustamajam īpašumam vai mantai būs radīti nelieli bojājumi, varēsi saņemt apdrošināšanas atlīdzību tajā pašā dienā vai dažu dienu laikā pēc apdrošināšanas gadījuma pieteikšanas un nepieciešamo dokumentu, fotogrāfiju saņemšanas. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 un piesakot apdrošināšanas atlīdzību, mēs Tevi informēsim par nepieciešamajiem dokumentiem.

Šogad ik mēnesi vidēji 60% gadījumu, saņemot atlīdzību pieteikumus un visu nepieciešamo informāciju no klientiem, lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu privātīpašuma apdrošināšanas lietās esam pieņēmuši tajā pašā vai nākamajā dienā.

Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.

Īpašuma apdrošināšanas atlīdzības pieteikums 

{{coveredPopup.title}}

{{coveredPopup.description}}

{{item.badge}}
{{item.title}}
{{formattedPrice(item.price)}}
{{item.title}}
{{sparsePrice(price, true)}} €

{{coveredPopup.title}}

{{coveredPopup.descriptionCasco}}

{{coveredPopup.descriptionMtpl}}

Pašrisks KASKO
{{title | translate}} {{value}}
Apdrošinātie riski

Mēs, BTA, atlīdzinām par personas, kura pie mums apdrošinājusi transportlīdzekli, nodarītajiem zaudējumiem ceļu satiksmes negadījumā, trešo personu (citu transportlīdzekļu īpašnieku, velosipēdistu, gājēju) ārstēšanās izdevumus, kā arī trešo personu īpašumam nodarītos zaudējumus.

{{coveredInfoTextMtplWithRoadAssistance}}

{{value | translate}}
{{popup.errorTitle}}

Ļauj mums Tev atgādināt!

{{productReminderMessage}} {{productReminderDate}}.

Piekrītu saņemt īpašos piedāvājumus un informāciju
popup_year_of_driver_license
btar_popup_vehicle_data

{{ fieldsPopupHeading }}

{{ cmsFields.youngestDriver.label }}
btar_age_not_in_range
no_youngest_driver_age_error_message
{{ cmsFields.drivingExperience.label }}
no_driving_experience_error_message
{{ cmsFields.territory.label }}
Lūdzu, norādi teritoriju!
{{ cmsFields.drivingExperienceLessThanThreeYears.label }}
Lūdzu, norādi vadīšanas pieredzi!
btar_please_wait

btar_popup_few_seconds

Augšupielādē transportlīdzekļa fotoattēlus

Attēlu iesniegšana ir vienkārša! Augšupielādē transportlīdzekļa attēlus, lai tiktu garantēts pilns apdrošināšanas segums.