BTA darbība Covid-19 vīrusa pandēmijas laikā

20.03.2020

BTA Klientu darījumu centri pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē; aicinām izmantot digitālos risinājumus!


Rūpējoties par darbinieku un klientu veselību, sākot no pirmdienas, 23. marta, BTA uz laiku pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē mūsu Klientu darījumu centros.

Aicinām izmantot BTA plašās iespējas un sazināties ar apdrošināšanas speciālistiem attālināti:

  1. Ja vēlies uzzināt kādu papildu informāciju par BTA pakalpojumiem vai iegādāties kādu konkrētu produktu, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienesta darbiniekiem 24 stundas diennaktī (plašāk šeit):
    • pa diennakts tālruni 26121212,
    • rakstot e-pastu uz bta@bta.lv,
    • WhatsApp  un Viber  aplikācijā, pirms tam pievienojot mūsu tālruņa numuru 26121212 saviem kontaktiem telefonā,
    • Skype skype (bta_latvija)
    • sociālajos tīklos Twitter twitter, Facebook facebook, Draugiem.lv draugiem
    • izmantojot čata logu BTA mājaslapā,
    • vai piesaki BTA mājaslapā atzvana iespēju.
  2. Sazinies ar sev tuvākā Klientu darījumu centra speciālistu pa telefonu vai e-pastu (kontaktinformācija šeit).
  3. Sazinies telefoniski vai elektroniski ar savu BTA darījumu partneri, izmantojot viņa kontaktinformāciju, kas minēta e-pastā.
  4. Veselības atlīdzības iespējams ātri un ērti pieteikt izmantojot BTA aplikāciju.

 

Atlīdzību izskatīšanas process turpinās tāpat kā līdz šim. Atvainojamies klientiem, ja kādu no pieteikto atlīdzības lietu izskatīšana notiek nedaudz ilgāk. Ceram uz Jūsu sapratni šajā situācijā.


Ar cieņu,
Tavs BTA