BTA atzīts par labāko klienta servisa nodrošinātāju apdrošināšanas nozarē

15.04.2016

Jau divpadsmito gadu pēc kārta norisinājās kampaņa "Uzslavē labu servisu!", kuras ietvaros sabiedrība tika aicināta novērtēt klientu apkalpošanas kvalitāti dažādu nozaru uzņēmumos, kā arī valsts un pašvaldību iestādēs. Apdrošināšanas pakalpojumu nozarē visaugstāko novērtējumu klientu servisa nodrošināšanā saņēma apdrošināšanas akciju sabiedrība “BTA Baltic Insurance Company” (turpmāk – BTA).

 

BTA bija pieteikusi dalību kategorijā "Bizness patērētājam" (B2C) nominācijā “Apdrošināšanas un finanšu nozares līderis”. Šajā kategorijā kopējo vērtējumu veido 70 % sabiedrības vērtējums un 30 % slepenā pircēja vērtējums.

 

Apkopojot rezultātus, BTA saņēma atzinību ne tikai kā izcils klienta servisa nodrošinātājs finanšu un apdrošināšanas pakalpojumu nozarē, bet arī ieguva titulu “Rekomendētākais uzņēmums” un “Laipnākā klientu apkalpošana”.

 

“Mēs ļoti mērķtiecīgi strādājam pie tā, lai nodrošinātu kvalitatīvu klientu servisu, jo tā ir viena no būtiskākajām apdrošināšanas biznesa sastāvdaļām. Tas arī atspoguļojas kampaņas rezultātos, jo esam labākais klientu servisa nodrošinātājs apdrošināšanas nozarē. Lai to sasniegtu, ir nepārtraukti jādomā, kā attīstīt un uzlabot klientu servisa kvalitāti, jo mainās cilvēku ieradumi un dzīves ritms, attīstās tehnoloģijas un to izmantošanas iespējas,” atzīst BTA Valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus.

 

Līdzīgi kā citās nozarēs, arī apdrošināšanas nozarē ir jūtama distances saziņas kanālu izmantošanas pieauguma tendence, proti, arvien vairāk klientu nosūta pieteikumus un iegādājas apdrošināšanas pakalpojumus ar interneta starpniecību. Attīstot klientu apkalpošanas servisu, BTA pērn pilnveidoja atlīdzību pieteikšanas iespējas distances saziņas kanālos. 2015. gadā 98 % no kopējā Latvijā BTA saņemto atlīdzību lietu skaita tika reģistrēti attālināti Klientu atbalsta dienestā. Tas liecina, ka klienti arvien biežāk izvēlas lietot dažādas mobilās un e-platformas, lai ne tikai iegādātos apdrošināšanas pakalpojumus, bet arī pieteiktu atlīdzības. Tomēr, neskatoties uz straujo distances kanālu izaugsmi, BTA saglabā vadošā uzņēmuma statusu klientu apkalpošanā klātienē – uzņēmumam ir visplašākais klientu apkalpošanas centru tīkls Latvijā (56 klientu apkalpošanas centri).

 

Par uzņēmumu BTA

Apdrošināšanas akciju sabiedrība (turpmāk – AAS) “BTA Baltic Insurance Company” dibināta 2014. gadā “BTA Insurance Company” SE reorganizācijas rezultātā, veicot uzņēmuma sadalīšanu atbilstoši biznesa ģeogrāfiskajam dalījumam: Baltija un pārējā Eiropa. AAS “BTA Baltic Insurance Company” mātes uzņēmums “BTA Insurance Company” SE apdrošināšanas tirgū darbojas vairāk nekā 20 gadu, 2009. gadā kļūstot par trešo lielāko apdrošinātāju Baltijas valstīs. “BTA Insurance Company” SE starptautisko izaugsmi apliecina starptautiskās auditoru kompānijas "Deloitte" 2013. gadā apkopotais lielāko Centrāleiropas uzņēmumu TOP 500, kurā “BTA Insurance Company” SE ierindota 50 lielāko Centrāleiropas apdrošināšanas sabiedrību vidū.

2015. gada decembrī AAS “BTA Baltic Insurance Company” noslēdza līgumu par investora – viena no vadošajiem apdrošinātājiem Eiropā "Vienna Insurance Group AG" (VIG) piesaisti. Darījums tiks realizēts pēc nepieciešamo atļauju saņemšanas no nozares uzraugošajām institūcijām, kas varētu notikt 2016. gada pirmajā pusgadā.

 

Informāciju sagatavoja:
Agnese Grīnberga
Sabiedrisko attiecību vadītāja
AAS „BTA Baltic Insurance Company”
e-pasts agnese.grinberga@bta.lv  
Tālr. +371 67025661, mob. tālr. +371 27828796