Klientu atbalsta speciālists Klientu atbalsta dienestā

Klientu atbalsta speciālists Klientu atbalsta dienestā

Prasības pretendentiem:

  • labas sadarbības un komunikācijas prasmes;
  • pieredze Zvanu centra darbā, klientu apkalpošanā vai apdrošināšanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • labas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • labas datorprasmes;
  • iespēja strādāt nakts maiņas.

Pamatpienākumi:

  • klientu zvanu pieņemšana, reģistrēšana un koordinēšana ar citām BTA struktūrvienībām un sadarbības partneriem;
  • klientu telefoniska konsultēšana par apdrošināšanas jautājumiem;
  • klientu apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu reģistrēšana telefonsarunu laikā;
  • dažādu administratīvu darbu izpilde.

Piedāvājam:

  • dinamisku darba vidi strauji augošā un stabilā uzņēmumā;
  • draudzīgu kolektīvu un labus darba apstākļus;
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika;
  • maiņu darba laiku – iespēja apvienot ar studijām.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
 

Iesniegt pieteikumu

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude: