Klientu apkalpošanas speciālists Klientu atbalsta dienestā

Klientu apkalpošanas speciālists Klientu atbalsta dienestā

Prasības pretendentiem:

  • labas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu vai vācu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
  • pieredze telefonoperatora darbā, klientu apkalpošanā apdrošināšanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • labas sadarbības un komunikācijas prasmes;
  • prasme skaidri izteikties;
  • labas datorprasmes (Ms Office).

Pamatpienākumi:

  • klientu zvanu pieņemšana, reģistrēšana un koordinēšana ar citām BTA struktūrvienībām un sadarbības partneriem;
  • klientu telefoniska konsultēšana par apdrošināšanas jautājumiem;
  • klientu apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu reģistrēšana telefonsarunu laikā;
  • dažādu administratīvu darbu izpilde.

Piedāvājam:

  • profesionālās izaugsmes iespējas;
  • maiņu darba laiku – iespēja apvienot ar studijām;
  • draudzīgu kolektīvu un labus darba apstākļus;
  • saistošu bonusu paketi.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.

 

Iesniegt pieteikumu

*Obligāti aizpildāmie lauki

Autentifikācijas pārbaude: