Ko darīt, ja noticis negadījums?
Zvani BTA diennakts klientu atbalsta dienestam +371 26 12 12 12
Rīkojies pēc BTA darbinieka sniegtajiem norādījumiem.
Mēs palīdzēsim nokārtot formalitātes, kas saistītas ar medicīnas iestādēm un pateiksim, kā rīkoties tālāk konkrētā situācijā
Aizpildi un iesniedz atlīdzības pieteikumu šeit
Biežāk uzdotie jautājumi
Ja noticis negadījums, atrodoties ārvalstīs, veic šādas darbības:
- Zvani uz polisē norādīto BTA diennakts ceļojumu palīdzības dienestu, un, sniegsim operatīvu palīdzību un konsultāciju, kā rīkoties tālāk konkrētajā situācijā: +371 26 12 12 12
- Pēkšņi saslimstot vai notiekot nelaimes gadījumam kādā no zemāk norādītajām valstīm, vari zvanīt arī mūsu sadarbības partneriem konkrētajā valstī pa tālruņiem:
- Turcijā * (+90 242) 310 44 44
- Ēģiptē * (+20 122) 104 27 43
- Grieķijā (+30) 28970 41 777, WhatsApp +30 69733 13 819
- Bulgārijā (+359) 569 180 04
- Taizemē, Indonēzijā, Bali: (+34) 931 702 286
- Krievijas Federācijā (+7) 495 989 11 20
* Atrodoties Turcijā un Ēģiptē, lai izvairītos no iespējamām problēmām, pēc medicīniskās palīdzības jāvēršas tikai mūsu līgumorganizācijās.
- Zvanot uz norādītajiem tālruņiem, mūsu darbinieki vai sadarbības partneri palīdzēs nokārtot formalitātes, kas saistītas ar medicīnas iestādēm.
- Ja par sniegtajiem medicīniskajiem pakalpojumiem vai kādu citu Ceļojumu apdrošināšanas polisē iekļauto apdrošināšanas aizsardzības gadījumu, Tev bija jānorēķinās ar personīgajiem līdzekļiem, noteikti saglabā maksājumu apliecinošos dokumentus un medicīniskos dokumentus. Detalizētu iesniedzamo dokumentu sarakstu atradīsi Ceļojumu apdrošināšanas noteikumos vai zvanot uz BTA klientu atbalsta dienestu +371 26 12 12 12
- Tiklīdz iespējams, piesaki atlīdzības gadījumu Mans BTA. Autorizējoties klientu portālā, noformēt atlīdzības pieteikumu ir iespējams ātri un ērti, neizejot no mājas un bez liekiem telefona zvaniem.
Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem:
1. Dodies uz augstāk norādīto saiti un autorizējies Mans BTA.
Klientu portālā noformē pieteikumu ērti un ātri, norādot visu informāciju par atlīdzības gadījumu un pievienojot nepieciešamos dokumentus.
2. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12.
Ja pēkšņi neizdodas sazvanīt BTA Klientu atbalsta dienestu vai nevēlies gaidīt savienojumu ar BTA Klientu atbalsta dienestu, vari aizpildīt BTA mājaslapā formu "Pieteikt atzvanu", un BTA speciālists piezvanīs Tev vēlamajā laikā.
3. Nosūtot informāciju par apdrošināšanas gadījumu uz e-pastu bta@bta.lv.
E-pastā īsumā norādi informāciju par apdrošināšanas gadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.
4. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
5. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.