Kontaktinfo

BTA Centrālais Birojs
K. Valdemāra iela 63,
Rīga, LV-1010
Tālr.: 67025100, 26 12 12 12
Fakss: 67025190

Darba laiks:
D.d. 8:30-17:00
S.Sv. brīvs

Ar BTA Klientu atbalsta dienestu vari sazināties:

  • pa diennakts tālruni 26 12 12 12,

  • rakstot e-pastu uz bta@bta.lv,

  • izmantojot BTA mobilo aplikāciju,

  • Skype  bta_latvija,

  • sociālajos tīklos twitter.com   facebook   draugiem.lv

Kontaktpersona Medijiem
Agnese Grīnberga
Sabiedrisko attiecību vadītāja
Tālr.: 67025661, 27828796
e-pasts:
agnese.grinberga@bta.lv

Reklāma un Sponsorēšana
Reklāmas un sponsorēšanas
piedāvājumus sūtīt:
e-pasts: marketings@bta.lv

 

Ja telefona līnija ir aizņemta, un nevari gaidīt savienojumu,
piesaki BTA atzvanu, un mēs Tev vistuvākajā laikā piezvanīsim:


Kā Klientu atbalsta dienests var palīdzēt?

  • saņemt izsmeļošu informāciju par BTA un apdrošināšanas pakalpojumiem,

  • ātri un ērti iegādāties visu veidu apdrošināšanas polises un veikt polises apmaksu jau telefonsarunas laikā,

  • noskaidrot polises darbības termiņu, apdrošināšanas nosacījumus un izmantošanas iespējas,

  • saņemt konsultācijas par to, kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums,

  • pieteikt apdrošināšanas atlīdzību,

  • atsevišķos gadījumos saņemt apdrošināšanas atlīdzību jau telefonsarunas laikā,

  • izsaukt BTA Palīdzības dienestu uz satiksmes negadījuma vietu,

  • noskaidrot informāciju par klientu lojalitātes programmā uzkrātajiem punktiem un to izlietošanas iespējām.

Saņem SMS ar Tev nepieciešamo informāciju:

Nepieciešamo informāciju, piemēram, konkrēta BTA Klientu apkalpošanas centra vai veselības apdrošināšanas līgumiestādes adresi, darba laiku un tālruņa numuru, mēs Tev varam nosūtīt SMS veidā. Tas būs īpaši ērti, ja, piemēram, vadi automašīnu un nevari pierakstīt vajadzīgo informāciju.