Kontaktinfo

Ar BTA Klientu atbalsta dienestu vari sazināties:

  • pa diennakts tālruni 26 12 12 12,

  • rakstot e-pastu uz bta@bta.lv,

  • izmantojot BTA mobilo aplikāciju,

  • Skype skype bta_latvija

  • sociālajos tīklos  twitter  facebook  draugiem

Piesaki atzvanu

Ja telefona līnija ir aizņemta, un nevari gaidīt savienojumu, piesaki BTA atzvanu, un mēs Tev tuvākajā laikā atzvanīsim:

*Obligāti aizpildāmie lauki


Kā Klientu atbalsta dienests var palīdzēt?

Sazinoties ar mums, Tu vari:

  • saņemt izsmeļošu informāciju par BTA un apdrošināšanas pakalpojumiem,

  • ātri un ērti iegādāties visu veidu apdrošināšanas polises un veikt polises apmaksu jau telefonsarunas laikā,

  • noskaidrot polises darbības termiņu, apdrošināšanas nosacījumus un izmantošanas iespējas,

  • saņemt konsultācijas par to, kā rīkoties, ja iestājies apdrošināšanas gadījums,

  • pieteikt apdrošināšanas atlīdzību,

  • atsevišķos gadījumos saņemt apdrošināšanas atlīdzību jau telefonsarunas laikā,

  • izsaukt BTA Palīdzības dienestu uz satiksmes negadījuma vietu,

  • noskaidrot informāciju par klientu lojalitātes programmā uzkrātajiem punktiem un to izlietošanas iespējām.

Saņem SMS ar Tev nepieciešamo informāciju:

Nepieciešamo informāciju, piemēram, konkrēta BTA Klientu apkalpošanas centra vai veselības apdrošināšanas līgumiestādes adresi, darba laiku un tālruņa numuru, mēs Tev varam nosūtīt SMS veidā. Tas būs īpaši ērti, ja, piemēram, vadi automašīnu un nevari pierakstīt vajadzīgo informāciju.